پکیج ایساتیس و نصب رادیاتور

پکیج ایساتیس و نصب رادیاتور

انجام پروژه های گرمایشی تاسیسات ساختمانی همراه با نصبیجات آن با بهترین قیمت

* نکات قابل توجه

1- مطالعات انجام شده اعلام می دارد در صورت استفاده از پکیجهای حرارتی بجای سیستمهای حرارتی مرکزی بهتر می باشد جهت داشتن راندمان بالاتر از رادیاتور های فولادی سنتی و یا پانل استفاده نمود .

2- برای بدست آوردن راندمان حرارتی مطلوب بهتر است به هنگام هواگیری رادیاتور حتما شیر ورودی بسته شود و پس از اولین باهواگیری . مجددا شیر ورودی باز و سپس بسته و هواگیری شود در صورتیکه انجام هواگیری برای چندمین مرتبه و صحیح انجام گیردبازده حرارتی بالاتری به دست خواهد آمد .

3- در صورت نصب رادیاتور در گودی دیوار ( پوشش هر گونه چوب . نصب در داخل کابینت و غیره ) راندمان حرارتی به میزان 40 - 30درصد کاهش خواهد یافت .

4- با توجه به اینکه گردش آب و خروجی آن می بایست کامل انجام گیرد در صورتیکه نصب شیر ورودی و خروجی در قطر انجام گیرد راندمان حرارتی بالاتری ایجاد خواهد شد .

5- با افزایش یک درجه سانتیگراد آب حدود 4/3 - 3/6 درصد مقدار راندمان حرارتی هر رادیاتور افزایش می یابد . به عبارتی آگر Δt از 59 به 60 درجه سانتیگراد افزایش یابد و اگر رادیاتور نصب شده 1000 کیلو کالری در ساعت انرژی ایجاد نماید اینک به 1040 کیلو کالری افزایش خواهد یافت .

6- از قرار دادن هر نوع مواد شیمیایی بر روی رادیاتور جدا جلوگیری شود .

7- ضخامت مطلوب رنگ هر نوع رادیاتور می بایست بین 90 - 70 میکرون باشد . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سالار احمدپور ׀ تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:رادیاتورها,رادیاتورهای پانلی, یونیت حرارتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alborzsazan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com